Nissan Primera
Nissan Primera je velmi spolehlivý vůz střední třídy s perfektními jízdními vlastnostmi nenáročný na údržbu a servis. Ve všech modelových řadách se Primera dodávala ve verzích sedan, liftback (nebo chcete-li hatchback) a samozřejmě praktické combi. Zážehové řadové čtyřválcové motory (1,6i 16V (66 a 75 kW), 1.8i 16V (85kW), 2,0i 16V (85 nebo 92 kW), 2,0i 16V GT (110 kW)) s řetězovým rozvodem, vzněťové řadové čtyřválce (2,0D (55 kW), 2,0TD (67 kW)) pak s řemenovým rozvodem. V současné době se již tento model nevyrábí.
Nabízíme použité náhradní díly na vozy Nissan Primera těchto modelů:
Nissan Primera, model P10 r.v.
vyráběl se od roku 1990 do 1996, v roce 1994 pak vůz prošel mírným faceliftem. Pro český trh dodával model P10 ve výbavě LX, SLX a GT, pro některé zahraniční trhy pak SGX, SRi a SE. V modelu 4x4 pro švýcarský trh. Model byl vybaven zážehovými motory 1,6 16V–66 kW (1990–1992) GA16DS; 1,6 16V–75 kW (1993–1996) GA16DE; 2,0 16V–85 kW (1990–1992) SR20Di; 2,0 16V–92 kW (1993–1996) SR20De; 2,0e 16V–110 kW (1990–1996) SR20DEH a vznětovým motorem 2,0D–55 kW (1990–1996) CD20
Nissan Primera, model W10 (COMBI) r.v. od 1990 do 1998 vycházel z modelové řady P10 jako provedení COMBI
Nissan Primera, model P11 r.v. od 1996 do 1999.
Dodával se s motory zážehovými 1,6 16V–73 kW (1996–1999) GA16DE; 2,0 16V–96 kW (1996–1999) SR20DEL; 2,0e 16V–110 kW (1996–1999) SR20DEH a vznětovým motorem 2,0TD–66 kW (1996–1999) CD20T. Od roku 1997 se dodával i ve verzi combi.
Nissan Primera, model P11C r.v. od 1999 do 2002
byl nástupce P11 po výrazném faceliftu. V nabídce se u tohoto modelu objevily i nové benzínové pohonné jednotky 1,6 16V–73 kW (1999–2002) GA16DE; 1,8 16V–84 kW (1999–2002) QG18DE; 2,0 16V–103 kW (1999–2002) SR20DEH; vznětový motor 2,0TD–66 kW (1999–2002) CD20T zůstal z předchozího modelu. Tento model se vyráběl již ve spojení s koncernem Renault, určité prvky spojení lze na karoserii pozorovat.
Nissan Primera, model P12 r.v. od 2002 do 2008
třetí a poslední generace Primery. Zážehové motory dodávané u tohoto modelu 1,8 16V–85 kW (2002–2008) QG18DE; 2,0 16V–103 kW (2002–2008) QR20DE a nové vznětové motory 1.9dCi–88 kW (2003–2005) F9Q; 2,2di 16V–93 kW (2002–2003) YD22DDTi; 2,2dCi 16V–102 kW (2003–2005) YD22DDTi
Zde generace Primery bez nástupce končí.